Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
дидактичне наповнення [53]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 29.03.2024, 09:51

Головна » Статті » 2015 КО: : дидактичне наповнення » дидактичне наповнення

Формування загальнолюдських цінностей на уроках української мови та літератури та в позаурочний час

Формування загальнолюдських цінностей на уроках української мови та літератури та в позаурочний час

Рябченко Руслана Тимофіївна, 


вчитель української мови та  літератури, спеціаліст вищої категорії.
Запорізька загальноосвітня школа  І–ІІІ ступенів №30 
Запорізької міської ради Запорізької області, 
директор: Чумаченко О.В., 
адреса:   вул. Леонова 4,  м.Зaпopiжжя 69006,                                                                       
тел.: (061)236-87-71,

E-mail: nvk_30@mail.ru ,
адреса сайту: http://nvk30.ucoz.ru/

 

 

 

Провідна педагогічна ідея досвіду:

    Створення сприятливого освітнього простору для формування в учнів  умінь відстоювати й захищати свої ідеї, позиції, принципи загальнолюдської моралі

Обгрунтування актуальності та перспективності досвіду визначається глибинними змінами у житті нашого суспільства, висуваючи як пріоритетну проблему виховання висококультурної, інтелектуальної, творчої особистості, яка здатна забезпечити прогрес нації, вихід держави на рівень цивілізованих країн світу. Розв'язання цього важливого завдання органічно пов'язане із сучасним осмисленням морального виховання, пошуком таких моральних орієнтирів і норм, які забезпечать повноцінне життя в усіх сферах людського буття.
Пріоритет сучасної моральності -загальнолюдські гуманістичні цінності. Критеріями цих цінностей виступають практичні дії, вчинки, мотиви, стимули і наміри людей, а не лише уявлення про доброзичливість, повагу до людської гідності, милосердя, доброту, людяність, толерантність, порядність, вміння прощати, не чинити зла. Особливе значення має сформованість (розвиток) потреби в емоційному та духовному контактах з людьми, потреба у самоповазі, співчутті і співпереживанні людям. 
 Такі вимоги стоять перед загальноосвітньою школою в ряді важливих державних документів.

Науково-теоретична база досвіду:
    Праці Ш.О.Амонашвілі, В.О.Сухомлинського, Вишневського О. Теоретичні основи сучасної української педагогіки та Державний стандарт загальноосвітньої середньої школи. 

Стисла анотація досвіду:
Характеристика досвіду за інноваційним потенціалом є комбінаторним. 

Результативність впровадження досвіду: 
а) підвищення якості навчального процесу;
б) зацікавленість дітей до вивчення української мови та літератури;
в) бажання до творчого пошуку;
г) використання сучасних комп’ютерних технологій у навчальному процесі, що сприяє формуванню та розвитку ключових компетентностей учнів.

Репрезентація досвіду: 

Відкриті позакласні заходи. Досвід затверджений на засіданні МО суспільно-гуманітарних дисциплін та класних керівників ЗОШ №30 (протокол № 4 від 17.05.15 р.). Матеріали досвіду знаходяться у методичному кабінеті ЗОШ № 30, м. Запоріжжя.

Посилання на матеріал: http://nvk30.ucoz.ru/load/

Категорія: дидактичне наповнення | Додав: LeninRMO (09.01.2016)
Переглядів: 1437 | Теги: бінарний урок, календарно – тематичне планування, література, контрольні роботи, блок уроків, країнська мова, позакласна робота | Рейтинг: 1.0/48
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2024