Міська виставка
педагогічних технологій
Запоріжжя, 2016
Каталог статей
Навігація

Номінації виставки
дидактичне наповнення [53]

Форма входу


Погода у місті

Пошук

Статистика

Вітаю Вас, Гість · RSS 24.04.2024, 05:17

Головна » Статті » 2015 КО: : дидактичне наповнення » дидактичне наповнення

Дидактична наповнюваність уроків з теми «Квадратні рівняння» у шкільному курсі алгебри

Дидактична наповнюваність уроків з теми «Квадратні рівняння» у шкільному курсі алгебри

Погорєла Валентина Василівна, вчитель математики, І категорія

Запорізька загальноосвітня школа I-IIIступенів №84 Запорізької міської ради Запорізької області,

Директор: Діденко Зоя Василівна,

Адреса: 69104, 16-А, м. Запоріжжя, вул. Північнокільцева,

Телефон:  (0612) 769-80-34,

E-mail: school84.zp.ua@gmail.com

Сайт: http://school84.zp.ua

 

Провідна педагогічна ідея матеріалів: математика – це наука, що не лише є основою науково-технічного прогресу, але й сприяє розвитку особистості й підвищенню культури людини. Необхідно дати учням систему знань з математики, стимулювати учнів до постійного поповнення знань, створення умов для розвитку творчого мислення, досліджувальних умінь, навичок. Основний акцент робиться на творчий розвиток особистості. Тому провідною ідеєю даних дидактичних матеріалів є розробка ефективної технології рівневого контролю знань з навчальної теми курсу алгебри 8-го класу на основі систем критеріальних завдань.

Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду: програмний  матеріал, пов'язаний з рівняннями, становить значну частину шкільного курсу математики. Їх вивчення в сучасній методиці математики пов'язано з трьома головними областями свого виникнення і функціонування: прикладна спрямованість, теоретико-математична спрямованість і спрямованість на встановлення зв'язків з іншим змістом курсу математики. Для цієї теми характерна велика глибина викладу і багатство встановлюються з її допомогою зв'язків у навчанні, логічна обґрунтованість викладу. Тому вона займає виключне становище в лінії рівнянь і нерівностей. До вивчення теми «Квадратні рівняння» учні приступають, вже накопичивши певний досвід, володіючи достатньо великим запасом алгебраїчних та загальноматематических уявлень, понять, умінь. Володіння змістом лінії рівнянь дозволяє розширити список здійсненних перетворень. Так, уміння вирішувати квадратні рівняння дозволяє здійснювати скорочення дробів, у чисельнику або знаменнику яких є квадратний тричлен. У результаті вивчення матеріалу лінії рівнянь учні повинні не тільки оволодіти застосуванням алгоритмічних приписів до вирішення конкретних завдань, а й навчитися використовувати логічні засоби для обґрунтування рішень у випадках, коли це необхідно.

Науково-теоретична база досвіду: програми з математики «5 – 11 класи» для загальноосвітніх навчальних закладів і програми за новими Державними стандартами 2013 року, Державні вимоги до математичної освіти.

 Стисла анотація роботи: у роботі представлено теоретичні основи викладання даної теми у курсі алгебри 8 класу, встановлено зв’язки відповідних тем шкільного курсу математики, надано зразки самостійних робот  до різних етапів уроку, картки для учнів з різним рівнем навчальних досягнень, картки для повторення теоретичного матеріалу та корисна інформація для учнів, які цікавляться математикою.

Результативність впровадження роботи: матеріали розраховані на учнів різного рівня навчальних досягнень, дають змогу перевірити знання теоретичного матеріалу, сформованість практичних умінь і навичок. Можуть бути  використані на різних етапах уроку, у тому числі при організації самостійної діяльності учнів,   забезпечують можливість самоконтролю та  сприяють кращому засвоєнню  теми «Квадратні рівняння», яка в подальшому знадобиться у навчанні учнів 9 – 11 класів.

Репрезентація досвіду: результати творчого пошуку вчителя були представлені на засідані шкільного об’єднання вчителів математики, інформатики, фізики. Розробка уроку «Неповні квадратні рівняння» була презентована на віртуальному МО вчителів Запорізької області «Заповікі». 

Посілання на матеріал: //school84.zp.ua/index.php/2012-07-22-15-35-57/metodychna-robota/profesiini-konkursy

Категорія: дидактичне наповнення | Додав: kommun2 (25.01.2016)
Переглядів: 847 | Рейтинг: 1.0/37
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
IAMЦ © 2024